Bc. Lenka Tománková

Diplomová práce

Koaliční a věrnostní programy

Coalition and loyalty programs
Anotace:
Cílem této práce je charakterizovat současnou podobu věrnostních a koaličních programů na českém trhu a predikovat jejich budoucí vývoj v období 5 až 7 let.
Abstract:
The aim of this work is to analyze the current form of a coalition and loyalty programs in the Czech market and predict their future development in the next five to seven years.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Jan Žufan, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martina Beránek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze