Koaliční a věrnostní programy – Bc. Lenka Tománková
Bc. Lenka Tománková
Diplomová práce
Koaliční a věrnostní programy
Coalition and loyalty programs
Anotace:
Cílem této práce je charakterizovat současnou podobu věrnostních a koaličních programů na českém trhu a predikovat jejich budoucí vývoj v období 5 až 7 let.Abstract:
The aim of this work is to analyze the current form of a coalition and loyalty programs in the Czech market and predict their future development in the next five to seven years.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5057/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Jan Žufan, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Beránek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Online konektivita osobních vozů - hrozby a rizika ve vztahu ke krizovému řízení ČR
Pavel Adášek -
Online technologie v životech žáků 1.stupně základní školy
Markéta EVE -
Online technologie při distanční výuce anglického jazyka
Martin KŮRKA -
Online technologie při distanční výuce matematiky
Tereza BENEŠOVÁ -
Analýza partnerského věrnostního programu organizace Telefónica O2
Tomáš Zavoral -
Analýza spotřebitelského věrnostního programu vybrané společnosti
Pavla Holotová -
Projekt rozšíření služeb Lékárny Slunce o věrnostní program
Markéta Bartíková