TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních – Jitka SUCHOMELOVÁ
Jitka SUCHOMELOVÁ
Bakalářská práce
TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních
The TEACCH program and its use in the education of pupils diagnosed with ASD in selected special primary schools
Anotace:
Tématem bakalářské práce je TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních. Tato práce zkoumá využívání TEACCH programu při vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra na třech vybraných ZŠ speciálních. Cílem je analyzovat využívání programu TEACCH u učitelů při edukaci žáků s PAS na ZŠ speciálních. Práce se dělí na dvě části, a to teoretickou a praktickou …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the TEACCH programme and its use in the education of pupils with a diagnosis of ADS at selected special primary schools. This thesis researches the use of the TEACCH programme in the education of pupils with autism spectrum disorder at three selected special primary schools. The aim is to analyse the teacher´s use of the TEACCH programme in educating pupils with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Irena Johanka Savková, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUCHOMELOVÁ, Jitka. TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
Lenka Nebuchlová -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Jitka Mikuláštíková -
Vliv strukturovaného učení na adaptaci žáků s autismem ve školním prostředí
Jitka Mikuláštíková -
Aplikace prvků TEACCH programu při osvojování pohybových dovedností dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Martin JONÁŠ -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Motivace dobrovolníku v Son-rise Programu využívaného u dětí s autismem
Jitka Drbušková -
Son-rise program
Kateřina Slunečková