Bc. Aleš Chatrný

Master's thesis

Analýza spotřebitelského chování

Analysis of consumers behaviour
Anotácia:
Tato diplomová práce si klade za cíl najít ty nejdůležitější faktory, které ovlivňují spotřebitele, konkrétně mileniály, při rozhodování o využívání smartwatch. Pro naplnění cíle práce byl využit model Theory of planned behavior (TPB) rozšířený o prvky Technology acceptance model (TAM). Sběr dat proběhl pouze v online prostředí, kvůli nemožnosti osobního sběru v době provádění výzkumu. Z dat vyplývá …viac
Abstract:
This diploma thesis aims to find the most important factors that affect consumers, specifically millennials when deciding on the use of a smartwatch. To fulfill the goal of the work, the model Theory of planned behavior (TPB) extended by elements of the Technology acceptance model (TAM) was used. Data collection took place only in the online environment, due to the impossibility of personal collection …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta