Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Jana Matulová
Bc. Jana Matulová
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Práce je zaměřena na téma „Využití marketingu ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy“. První část práce je věnována teoretickým východiskům ke zvolenému tématu V druhé části práce je pozornost zaměřena na konkrétní společnost. Na základě získaných informací z provedených analýz jsou navržena řešení ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti PROJECT building s.r.o.Abstract:
The work is focused on the use of marketing to increase the competitiveness of the company. The first part of the work is devoted to the theoretical basis for the selected topic. In the second part of the work, attention is paid to a specific company. Based on the information obtained from the analyzes, solutions are proposed to increase the competitiveness of PROJECT building s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/qgujv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Luděk Pruška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka