Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Jana Matulová
Bc. Jana Matulová
Bachelor's thesis
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Abstract:
Práce je zaměřena na téma „Využití marketingu ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy“. První část práce je věnována teoretickým východiskům ke zvolenému tématu V druhé části práce je pozornost zaměřena na konkrétní společnost. Na základě získaných informací z provedených analýz jsou navržena řešení ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti PROJECT building s.r.o.Abstract:
The work is focused on the use of marketing to increase the competitiveness of the company. The first part of the work is devoted to the theoretical basis for the selected topic. In the second part of the work, attention is paid to a specific company. Based on the information obtained from the analyzes, solutions are proposed to increase the competitiveness of PROJECT building s.r.o.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/qgujv/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2020
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Luděk Pruška
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka