Mgr. Jiří MAZUREK

Disertační práce

Počítačem podporovaná výuka fyziky v tématu fázové změny

Computer based instruction of physics in the subject of phase changes
Anotace:
Hlavním cílem prezentované disertační práce bylo vytvořit autonomní multimediální výukový program F ázové změny pro gymnázia a porovnat výsledky výuky s tímto programem s výsledky tradiční frontální výuky .Dílčí cíle zahrnovaly validaci a odladění programu během předvýzkumu, provedení pedagogického experimentu v podmínkách reálného vyučování a vyhodnocení experimentu s ohledem na další použitelnost …více
Abstract:
The goal of presented doctoral thesis was to create autonomous multimedia software Phase changes for gymnasiums and to compare leaming outcomes with this software with leaming outcomes of traditional frontal teaching method. Other objectives of the thesis included validation of the software, carrying out a pedagogical experiment in a real educational setting and evaluation and interpretation of experimen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2009
Zveřejnit od: 1. 7. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
  • Vedoucí: prof. RNDr. Erika Mechlová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAZUREK, Jiří. Počítačem podporovaná výuka fyziky v tématu fázové změny. Ostrava, 2009. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.7.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 1. 7. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Přírodovědecká fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Teorie vzdělávání ve fyzice

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.