Public Relations střediska volného času Alcedo – Ivan TRPÍK
Ivan TRPÍK
Bakalářská práce
Public Relations střediska volného času Alcedo
Public Ralations of Leisure Centre Alcedo
Anotace:
Ve své práci jsem se zabýval tematikou Public Relations. Největší pozornost jsem věnoval PR strategii. Zkoumal jsem organizaci Alcedo ? středisko volného času ve Vsetíně. Zajímalo mne, jak funguje Public Relations v této organizaci. Používají správně metody Public Relations? Zacházejí správně s nástroji Public Relations? Je Public Relations této organizace dostatečně efektivní? Provedl jsem audit, …víceAbstract:
In my work I´m deal with the Public Relations theme. I was very interested in PR strategy. I examined Alcedo ? the leisure center in Vsetín. I was interesed in Public Relations in this organization. Do they use methods of Public Relations in right way ? Do they handle with tools of Public Relations? Is the Public Relations of this organization enough effective ? I made audit and than questionary and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Zveřejnit od: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
- Vedoucí: RNDr. Vincenc Kopeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRPÍK, Ivan. Public Relations střediska volného času Alcedo. Ostrava, 2008. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Strategie rozvoje Střediska volného času Domeček Valašské Meziříčí, příspěvkové organizace
David Machalský -
Komunikační strategie pro ALCEDO-Středisko volného času Vsetín
Simona HLAVÁČOVÁ -
Komunikační strategie Střediska volného času Lužánky
Karolína JUŘENOVÁ -
Marketingová strategie rozvoje Střediska volného času Ivančice
Simona Chabinová -
Strategie rozvoje příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže
Tomáš GRUSS -
Návrh komunikační strategie skautského střediska
Martin Naňák -
Interní audit a finanční kontrola ve veřejné správě
Veronika Holubová