Maksym Bilousov

Bakalářská práce

Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.

Design of the brand manual of the visual identity of the digital agency AMI Digital s. r. o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh nové vizuální identity pro společnost AMI Digital a následné vytvoření brand manuálu zachycujícího pravidla používání jejích jednotlivých prvků. Teoretická část práce se zaměřuje na představení společnosti AMI Digital, její historii, poskytované služby, klienty a významné projekty, na nichž se společnost podílela. Dále se zabývá cílovými skupinami, které jsou pro …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to design a new visual identity for AMI Digital and to create a brand manual, capturing the rules of using its individual elements. The theoretical part of the thesis introduces AMI Digital company, its history, services provided, clients and important projects in which the company has participated. It further examines the target groups that are relevant to the agency …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
  • Vedoucí: Filip Dědic
  • Oponent: Eva Cao Thi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87774

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi

Práce na příbuzné téma

Všechny práce