Získávání a výběr sezónních pracovníků v ZOO Dvůr Králové a.s. – Kristýna Štipáková, DiS.
Kristýna Štipáková, DiS.
Bakalářská práce
Získávání a výběr sezónních pracovníků v ZOO Dvůr Králové a.s.
Recruitment and selection of seasonal workers in the ZOO Dvůr Králové a.s.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce na téma Získávání a výběr sezónních pracovníků v ZOO Dvůr Králové a.s. je na základě teoretických východisek a zhodnocení procesu získávání a výběru sezónních pracovníků v konkrétní organizaci navrhnout opatření pro zlepšení současného stavu. Na základě komparace teoretické části získávání pracovníků s praxí ve společnosti ZOO Dvůr Králové a.s. by společnost měla zapracovat …víceAbstract:
The main goal of the thesis Recruitment and selection of seasonal workers in the ZOO Dvůr Králové a.s. is based on theoretical solutions and evalution process of recruitment and selection of seasonal workers in a particular organization, to suggest a measure to improve the present situation. Based on comparison of theoreical part of recruitment with practical part in the ZOO Dvůr Králové a.s. the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Radim Maňák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTIPÁKOVÁ, Kristýna. \textit{Získávání a výběr sezónních pracovníků v ZOO Dvůr Králové a.s.} [online].
Praha, 2016 [cit. 2021-01-25]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/ogvsny/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola podnikání a práva, a.s..
Vedoucí práce PhDr. Ing. Radim Maňák, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným zaměstnancům ze všech zapojených škol
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola podnikání a práva, Vysoká škola podnikání a práva, a.s.Vysoká škola podnikání a práva
Vysoká škola podnikání a práva, a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketing atraktivity - Návrh strategického marketingového plánu Zoo Dvůr Králové a.s.
Eva Minářová -
Marketingová strategie Zoo Dvůr Králové
Karolína Matochová -
Motivace a spokojenost návštěvníků ZOO Dvůr Králové nad Labem
Adéla Čapková -
Profil návšttěvníka ZOO Dvůr Králové nad Labem
Michaela Komžáková -
Finanční analýza podniků spravujících zoologické zahrady - srovnání ZOO Dvůr Králové nad Labem, a.s. s vybranými podniky
Jan Jedlička -
Sledování změn chování v závislosti na motivačních pvcích (enrichmentu) nosorožců ve výbězích Zoo Dvůr Králové
Iva MAREČKOVÁ -
Srovnání vybraných ZOO v ČR
Jana HROCHOVÁ -
Mediaplan reklamní kampaně - sezónní projekt Lázní Poděbrady, a.s.
Jana Janečková