Bc. Stanislav Čech, MBA
Diplomová práce
Komunikace v organizaci
Communication in Organization
Anotace:
O životaschopnosti podniku v současné době rozhodují maličkosti. Jednou z nich je i práce s neoficiálními informacemi a zvěstmi, které mají vliv na výkon jednotlivce, čímž potenciálně ohrožují výsledek celku. S využitím poznatků z oblasti „marketingové komunikace“ provedu analýzu komunikačních kanálů pro tento typ informací v konkrétní společnosti. Současně provedu „marketingový výzkum“ nad celým tímto …víceAbstract:
At these days, the company success depend on a little thinks. One of it is the issue caused by unofficial information and rumors which influence individual performance and potentially treat the company itself. Using knowledge of „marketing communication”. I will analyze the communication channels for these kind of information in specific company. At the same time, I’ll do marketing research at same …víceKlíčová slova
Vnitropodniková komunikace Marketingová komunikace Marketingový výzkum Komunikace Struktura osobnosti Komunikační kanály v podniku Vnitropodnikový dotazník Komunikační platforma Intercompany communication Marketing communication Marketing research Communication Personality structure Communication channels in company Intercompany questionnaire Communication platform
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e8a5o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák -
Teaching Politeness in Company Business English Courses
Zuzana Danielová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko