Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny – Bc. Nikola Fenyková
Bc. Nikola Fenyková
Diplomová práce
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny
Competitiveness of destination Czech Republic from the perspective selected target group
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny“ je identifikace a analýza směrů výzkumu ve světě, které se zabývají destinační konkurenceschopností. V první části práce je prezentován hlavní přehled světového výzkumu konkurenceschopnosti v cestovním ruchu. Druhá část přináší popis metodického aparátu využitého v rámci vlastního provedeného …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Competitiveness of Destination Czech Republic from the Perspective Selected Target Group” is to identify and analyze trends in the research of destination competitiveness. In the first part of the thesis, there is a description of the mainstream world research of the destination competitiveness in tourism. The second part describes the used methodology in the own …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/odfpm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Inovace a její vliv na posilování konkurenční výhody podniku
Miroslav Škop -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Identifikace a využití konkurenční výhody vybrané neziskové organizace
Kristýna Halapatschová -
Kvalifikace a vzdělávání zaměstnanců a manažerů jako konkurenční výhoda podniku
Marek Tichý -
Kvalifikace a vzdělávání zaměstnanců a manažerů jako konkurenční výhoda podniku
Marek Tichý -
Inovace a kreativita jako zdroj konkurenční výhody na příkladu malého a středního podniku
Lenka PEKÁRKOVÁ