Prepozitivní nesklonný přívlastek v češtině a ruštině v oblasti reklamy – Vladimíra Krátká
Vladimíra Krátká
Bakalářská práce
Prepozitivní nesklonný přívlastek v češtině a ruštině v oblasti reklamy
Prepositive Indeclinable Attribute in Czech and Russian in the Sphere of Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prepozitivním nesklonným přívlastkem v češtině a ruštině, konkrétně jeho užíváním v reklamě. V první fázi práce jsou excerpována česká a ruská slovní spojení s uvedeným typem přívlastku, posléze je provedeno všestranné porovnání těchto jednotek v češtině a ruštině. Jako hlavní zdroj jazykového materiálu pro komparaci posloužil deník Metro, který je v obou jazycích vydáván …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on indeclinable prepositional attribute in Russian and Czech language, specifically on the usage in the sphere of advertising. In the first phase Czech and Russian collocations with the indeclinable prepositional attribute are excerpted and compared afterwards. As the main source of language material for comparison was used the Metro journal. This journal is being published …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9782
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Jindřich Kesner, CSc.
- Oponent: Mgr. Miroslav Půža, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání, Bc. učitelství - všeobecný základ
Práce na příbuzné téma
-
Nesklonný prepozitivní přívlastek v textech z oblasti péče o zdraví v rusko-českém srovnávacím pohledu
Olga Diatlova -
Nesklonný prepozitivní přívlastek v ruských textech z oblasti potravinářství a stravování v porovnání s češtinou
Aneta Šimonová -
Nejfrekventovanější slova a slovní spojení v českém bulváru
Jana HEREJKOVÁ -
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Internetová reklama a její efektivita
Irena SYROŤUKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva