Prepozitivní nesklonný přívlastek v češtině a ruštině v oblasti reklamy – Vladimíra Krátká
Vladimíra Krátká
Bachelor's thesis
Prepozitivní nesklonný přívlastek v češtině a ruštině v oblasti reklamy
Prepositive Indeclinable Attribute in Czech and Russian in the Sphere of Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá prepozitivním nesklonným přívlastkem v češtině a ruštině, konkrétně jeho užíváním v reklamě. V první fázi práce jsou excerpována česká a ruská slovní spojení s uvedeným typem přívlastku, posléze je provedeno všestranné porovnání těchto jednotek v češtině a ruštině. Jako hlavní zdroj jazykového materiálu pro komparaci posloužil deník Metro, který je v obou jazycích vydáván …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on indeclinable prepositional attribute in Russian and Czech language, specifically on the usage in the sphere of advertising. In the first phase Czech and Russian collocations with the indeclinable prepositional attribute are excerpted and compared afterwards. As the main source of language material for comparison was used the Metro journal. This journal is being published …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9782
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Jindřich Kesner, CSc.
- Reader: Mgr. Miroslav Půža, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁTKÁ, Vladimíra. \textit{Prepozitivní nesklonný přívlastek v češtině a ruštině v oblasti reklamy}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/oh2nbc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání, Bc. učitelství - všeobecný základ
Theses on a related topic
-
Nesklonný prepozitivní přívlastek v textech z oblasti péče o zdraví v rusko-českém srovnávacím pohledu
Olga Diatlova -
Nesklonný prepozitivní přívlastek v ruských textech z oblasti potravinářství a stravování v porovnání s češtinou
Aneta Šimonová -
Nejfrekventovanější slova a slovní spojení v českém bulváru
Jana HEREJKOVÁ -
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Internetová reklama a její efektivita
Irena SYROŤUKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights