Marketingová analýza vybraného subjektu poskytujícího služby – Bc. Ekaterina Fridman
Bc. Ekaterina Fridman
Bachelor's thesis
Marketingová analýza vybraného subjektu poskytujícího služby
Marketing analysis of the selected subject of entity providing services
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje marketingové analýze cestovní kanceláře Coral Trave působící v Rusku. Cílem práce je vyhodnocení slabých stránek CK Coral Travel na základě marketingové analýzy a vypracování doporučení na jejich řešení za účelem zvýšení kvality služeb a upevnění postavení firmy na trhu. V řešení tohoto problému byla využita metoda situační analýzy. Na základě výsledků analýzy primárních …moreAbstract:
The bachelor thesis is devoted to a marketing analysis of the travel agency Coral Travel operating in Russia. The objective of the thesis is evaluation of the drawbacks of the travel agency Coral Travel based on the marketing analysis. The thesis contains the proposal for improving agency’s work, the quality of the provided services and for strengthening the agency’s position on the market. The following …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/15539/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2018
- Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
- Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Veronika Hanzálková -
Marketingová analýza hotelu Ametyst
Anastassiya Pukhalskaya -
Fenomén hornických muzeí v ČR na příkladu muzea Landek park (marketingová analýza)
Radka Kejmarová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek