Analýza event marketingu v rámci poprodejních služeb – Martina Mandová
Martina Mandová
Bakalářská práce
Analýza event marketingu v rámci poprodejních služeb
Analysis of Event marketing in After Sales department
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat činnosti spojené s přípravou a pořádáním event marketingové akce a posléze porovnání využití s konkrétním online systémem. Na konci dochází k souhrnu a návrhům pro zlepšení. V první části práce je nejprve definován pojem event marketing, popsána historie, charakteristika a různá členění. V praktické části bakalářské práce jsou tyto teoretické kroky přípravy eventu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse organisation and to suggest possible improvements of this proces. After that compare it with using online system. At the end of this thesis summarize and suggest improvements. In the first part is described the concept of event marketing, the history, characteristics and different structuring. In the practical part, there is described the whole course of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA
- Oponent: Jana Mlejnková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Přímé dodávky náhradních dílů zákazníkům z dodavatelské sítě After Sales ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Jakub Procházka -
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti
Dagmar Barvířová -
Analýza poprodejní péče ve společnosti MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o.
Marie Janků -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov
Název
Vložil
Vloženo
Práva