Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej – Michaela GRIGAROVÁ
Michaela GRIGAROVÁ
Bachelor's thesis
Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej
Entrepreneurship of a selected business firm (MSP) - marketing, purchasing, sales
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá podnikáním vybrané obchodní společnosti. V první části je objasněna základní terminologie, která vysvětluje obecné pojetí jednotlivých kapitol. V praktické části je představena konkrétní společnost, její následující analýzy. Na závěr praktické části je zhodnocena situace společnosti. Při formulaci návrhů pro zvýšení konkurenceschopnosti, které byly cílem práce, studentka …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the business of a selected business company. In the first part, the basic terminology is clarified, which explains the general concept of the individual chapters. In the practical part, a specific company and its subsequent analyzes are presented. At the end of the practical part, the situation of the company is evaluated. When formulating proposals for increasing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRIGAROVÁ, Michaela. Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej. Cheb, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Marketing Management / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Marketing v živnostenském podnikání
Miroslav Svěrák -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Vliv restrikcí souvisejících s onemocněním COVID-19 na provoz pražských nočních podniků
Dragana Mladjenović -
Dopady pandemie COVID-19 na konkrétní podnik
Karolína HUSÁKOVÁ -
Vliv pandemie COVID-19 na vybraný podnik strojírenského průmyslu
Jiřina Remešová -
Dopad pandemie COVID-19 na finanční zdraví stavebních podniků
Soňa Melová -
Opatření k minimalizaci dopadů pandemie COVID-19 v podniku
Ondřej Marván