Adam Tietz

Diplomová práce

Vliv zavedení časových oken pro trasy vlaků na počet použitých lokomotiv

Influence of Time Windows for Train Paths on Number of Locomotives
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh matematického optimalizačního modelu pro plánování oběhů lokomotiv s možností zavedení časových oken pro trasy vlaků. Úvodní kapitoly jsou věnovány stručné charakteristice současného stavu v podmínkách dopravce a představení metod využívaných pro řešení dané problematiky. Kapitola 4 detailně přibližuje požadavky dopravce a obsahuje sestavený obecný matematický optimalizační …více
Abstract:
The Master Thesis is focused on the design of a mathematical optimization model for locomotive scheduling with the possibility of implementation time windows for train paths. The introductory chapters are devoted to a brief description of the current situation in the conditions of the carrier and the introduction of methods used for solving the given issue. Chapter 4 details the carrier‘s requirements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Dušan Teichmann
  • Oponent: Jaromír Široký

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava