Možnosti volby životního stylu v současné společnosti – Bc. Kateřina Weissová
Bc. Kateřina Weissová
Master's thesis
Možnosti volby životního stylu v současné společnosti
Lifestyle option in contemporary society
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi svobodné volby životního stylu v současné české společnosti. Jejím hlavním cílem je odpovědět na otázku, jaké hlavní typy životních stylů se v současné české společnosti vyskytují, a které faktory mají největší vliv na jejich utváření. Pozornost je zaměřena především na působení marketingu a médií v souvislosti s otázkou manipulace a naší svobodné volby. Přínos …viacAbstract:
This thesis deals with possibilities of free choice of lifestyle in contemporary Czech society. The main aim of this thesis is to answer the question what main types of lifestyles occur in contemporary Czech society, and what factors have the biggest influence on lifestyles´ image The attention concentrates on influence of marketing and media in connection with a question of manipulation of our free …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/in21x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Analýza marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka Pechalová -
Návrh inovace vnitřní komunikace se zaměstnanci při využití online nástrojů.
Ivana Korousová -
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová -
Marketingová komunikace konkrétního subjektu na trhu
Petra Horáková -
Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI)
Pavla Tučková