PR, BRAND A KORPORÁTNÍ KOMUNIKACE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ – Helena Macháčková
Helena Macháčková
Diplomová práce
PR, BRAND A KORPORÁTNÍ KOMUNIKACE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHÁČKOVÁ, Helena. \textit{PR, BRAND A KORPORÁTNÍ KOMUNIKACE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ} Online. Diplomová práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ohovvb/. [cit. 2024-04-17].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Magisterský studijní program:
Hudební manažerství
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.