Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") – Markéta ŠTANGLOVÁ
Markéta ŠTANGLOVÁ
Master's thesis
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2011
Accessible from:: 15. 12. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTANGLOVÁ, Markéta. \textit{Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu ''Morfologické uvědomění u dyslektiků'')}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Fakulty. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ohuba7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTANGLOVÁ, Markéta. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.12.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 12. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / field:
Primary school teaching / NŠ-SPG
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights