Konkurenceschopnost produktu při vstupu na zahraniční trh – Bc. Simona Holubová
Bc. Simona Holubová
Master's thesis
Konkurenceschopnost produktu při vstupu na zahraniční trh
Product competitiveness when entering a foreign market
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje konkurenceschopnost produktu vybrané společnosti při vstupu na zahraniční trh. Lze ji rozdělit na dvě hlavní části. Teoretická část práce se v úvodu zaměřuje na rozbor klíčové problematiky konkurence a konkurenceschopnosti. V další fázi je rozebrána situační analýza konkurenceschopnosti, včetně podnikového prostředí a analytických metod použitých pro zkoumání inkriminované …moreAbstract:
This diploma thesis analyzes product competitiveness of chosen company when entering a foreign market. It is able to divide it into two major parts. The theoretical part is in the beginning focused on the key problematic of competition and competitiveness. In the following part is interpreted situation analysis of competitiveness, including company´s environment, and analytic methods for the incriminated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holubová, Simona. Konkurenceschopnost produktu při vstupu na zahraniční trh. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Jaroslav Chyba -
Produktová strategie podniku
Kristýna Jonášová -
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a.s.
Michaela Fulínová -
Návrh marketingové strategie pro Retroautomuzeum
Tereza Šímová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
David Chalupa -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
Klára Jonášová -
Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda
Lucie Koťátková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights