Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Ing. Eva Dibitanzlová
Ing. Eva Dibitanzlová
Bachelor's thesis
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou mystery shopingu, díky kterému se může zadavatelská společnost dozvědět úroveň nabízených služeb svých zákazníků. Jedná se o výzkumnou techniku tzv. utajeného nákupu. Teoretická část je zaměřena na celkovou komunikaci se zákazníkem, na verbální a neverbální část a na rozpoznání zákazníka jako takového podle komunikačních typů. V praktické části je provedena …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the mystery shoping, thanks to which the Sponsoring companies may find the level of service offered to its customers. This is a research technique called covert purchase. The theoretical part focuses on the whole customer communication, verbal and non-verbal part and customer recognition as such by the communication types. In the practical part is made shopping atmosphere …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zb6y7/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.