Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Ing. Eva Dibitanzlová
Ing. Eva Dibitanzlová
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou mystery shopingu, díky kterému se může zadavatelská společnost dozvědět úroveň nabízených služeb svých zákazníků. Jedná se o výzkumnou techniku tzv. utajeného nákupu. Teoretická část je zaměřena na celkovou komunikaci se zákazníkem, na verbální a neverbální část a na rozpoznání zákazníka jako takového podle komunikačních typů. V praktické části je provedena …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the mystery shoping, thanks to which the Sponsoring companies may find the level of service offered to its customers. This is a research technique called covert purchase. The theoretical part focuses on the whole customer communication, verbal and non-verbal part and customer recognition as such by the communication types. In the practical part is made shopping atmosphere …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zb6y7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.