Comprehensive Analysis of Ryanair's Instagram Content Strategy: A Study of Engagement and Virality – Rahim Balabayov
Rahim Balabayov
Diplomová práce
Comprehensive Analysis of Ryanair's Instagram Content Strategy: A Study of Engagement and Virality
Comprehensive Analysis of Ryanair's Instagram Content Strategy: A Study of Engagement and Virality
Anotace:
This study analyzes Ryanair’s Instagram content strategy to uncover factors driving user engagement and content virality. Using a mixed-methods approach, it combines quantitative analysis to evaluate performance of 284 posts and qualitative content analysis to identify recurring themes within the content and user comments of top 5 best performing posts. Results reveal that entertaining posts, especially …víceAbstract:
This study analyzes Ryanair’s Instagram content strategy to uncover factors driving user engagement and content virality. Using a mixed-methods approach, it combines quantitative analysis to evaluate performance of 284 posts and qualitative content analysis to identify recurring themes within the content and user comments of top 5 best performing posts. Results reveal that entertaining posts, especially …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95356
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2025
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Machek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95356
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství
Patrik Dohnal