Jaromír Květoň
Bakalářská práce
Design redesign
Design redesign
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Design – redesign. Jejím cílem je vytvořit nové logo univerzitní galerie v Hradci Králové a stanovit její jednotnou vizuální identitu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje historii výstavnictví a klíčové zásady při stavbě galerijního prostoru. Dále mapuje vývoj a současnost grafického designu, zmiňuje důležité postavy …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Design – redesign. Its aim is to create a brand new logo of University Hradec Kralove's gallery and make its unified visual identity. The bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part describes the history of exhibitions and key values of building a gallery space. It chartsthe evolution and current state of graphic design …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8821
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: MgA. Petr Hůza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer
Název
Vložil
Vloženo
Práva