Marketingová strategie společnosti Prusa Research (s ohledem na expanzi na německý trh) – Tomáš Hampl
Tomáš Hampl
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Prusa Research (s ohledem na expanzi na německý trh)
Marketing strategy of the company Prusa Research a.s. (with regard on expansion into German market)
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je posouzení marketingové strategie společnosti Prusa Research a.s. na německém trhu. Na základě analýzy trhu, chování německých spotřebitelů a vlastního dotazníkového šetření je pak navrženo doporučení na zlepšení stávající strategie. Práce je strukturována do tří kapitol. První představuje teoretickou část práce. Druhá vztahuje předchozí teorii na společnost Prusa …moreAbstract:
The aim of this thesis is to assess the marketing strategy of Prusa Research a.s. in the German market. Based on market analysis, the behavior of German consumers, and own questionnaire survey, recommendation for improving the current strategy is proposed. The thesis is structured into three chapters. The first chapter introduces the theoretical part of the work. The second chapter applies the previous …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92214
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Tomáš Sadílek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92214
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Municipal Broadband Factors determining the entry of municipal broadband providers into the German telecoms market
Katharina van den Berg -
Integration of Turkish immigrants to the German labour market
Begüm Erkan -
Relevance of ESG factors in the German clothing market.
Jan Danz -
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
Jan Volhejn -
How to enter the German market. The case study of Starbucks
Valeriya Nabok -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala -
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Jana Fleischer