Tomáš Hampl

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Prusa Research (s ohledem na expanzi na německý trh)

Marketing strategy of the company Prusa Research a.s. (with regard on expansion into German market)
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je posouzení marketingové strategie společnosti Prusa Research a.s. na německém trhu. Na základě analýzy trhu, chování německých spotřebitelů a vlastního dotazníkového šetření je pak navrženo doporučení na zlepšení stávající strategie. Práce je strukturována do tří kapitol. První představuje teoretickou část práce. Druhá vztahuje předchozí teorii na společnost Prusa …more
Abstract:
The aim of this thesis is to assess the marketing strategy of Prusa Research a.s. in the German market. Based on market analysis, the behavior of German consumers, and own questionnaire survey, recommendation for improving the current strategy is proposed. The thesis is structured into three chapters. The first chapter introduces the theoretical part of the work. The second chapter applies the previous …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92214