Sponzoring UEFA Champions League a její vliv na rozpočty účastníků – Pavel Pták
Pavel Pták
Bachelor's thesis
Sponzoring UEFA Champions League a její vliv na rozpočty účastníků
Sponsorship of the UEFA Champions League and its impact on the budgets of the participants
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat příjmy z UEFA Champions League a jejich vliv na klubové finance a rozpočty vybraných účastníků. Dále se práce zaměřuje na seznámení s oficiálními sponzory soutěže. První dvě kapitoly se věnují teorii marketingu, komunikace a sponzoringu. V těchto částech se autor snaží přiblížit, proč jsou tyto strategie ve sportu důležité a zároveň propojit tuto teorii s cílovým …moreAbstract:
The bachelor's thesis aims to the revenues which the participants of the UEFA Champions League receive from the competition and their impact on the clubs budgets. The paper also focuses on the official sponsors of the competition. The first and the second chapter are dedicated to work on the theoretical aspects of the marketing, communication and sponsorship and explain their relationship with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41230
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Tomáš Kroupa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Sponzoring UEFA Champions League a její vliv na rozpočty účastníků
Pavel Pták -
Porovnání vnějšího zatížení ligového utkání a kvalifikačního utkání Ligy mistryň UEFA v ženském fotbale
Alena PĚČKOVÁ -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Eliška Komorová -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Lenka Čápová -
Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
David Štícha