Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s. r. o. – Henrich TEICHER
Henrich TEICHER
Bachelor's thesis
Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s. r. o.
Using event marketing to improve competitive ability of Sestav stavebniny, limited company
Anotácia:
Hlavním cílem práce je návrh event marketingové akce, pomocí které bude společnost schopna zlepšit své konkurenční postavení na trhu. V teoretické části je definován pojem event marketing, popsané hlavní zásady realizace eventu a zážitky, které jsou podstatou úspěšné event marketingové akce. V praktické části je pak navržen konkrétní event pro společnost Sestav, která má v úmyslu zlepšit vztahy se …viacAbstract:
Main goal of this bachelor thesis is to project event marketing action that could company use to improve its competitive ability. Theoretical part defines event marketing, main rules of creating events and experiences which are essential to create a successful event. Practical part includes a project of real event for Sestav company. The event is supposed to improve business relations with best clients …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
16966
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TEICHER, Henrich. \textit{Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s. r. o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/oie1uy/.
Jak správně citovat práci
TEICHER, Henrich. Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace restaurace
Helena Sadová -
Analýza vstupu "zážitkových" firem na trh a jejich marketingová komunikace
Alice Pokorná -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Marketingová komunikace organizace Za Obzor
Linda Machová -
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice
Michaela KLOCOVÁ -
Návrh marketingové komunikace subjektu zážitkové turistiky
Dana PELEJOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků