Ing. Marek Tomčík
Bachelor's thesis
Mystery shopping
Mystery shopping
Anotácia:
Tato bakalářská práce na téma Mystery Shopping analyzuje používání této metody pro měření spokojenosti zákazníků ve vybraných společnostech. Teoretická část shrnuje jednotlivé metody měření spokojenosti zákazníků a detailně popisuje Mystery Shopping, jeho výhody, nevýhody a projektové fáze. Praktická část sonduje u vybraných společností přístup ke spokojenosti zákazníků a zkušenosti s Mystery Shopping …viacAbstract:
This thesis on Mystery Shopping analyzed using this method for measuring customer satisfaction in selected companies. The theoretical part summarizes the different methods of measuring customer satisfaction and describes in detail Mystery Shopping, the advantages, disadvantages and project phases. The practical part of probes of selected companies access to customer satisfaction and experience with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xb35x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Luděk Motyčka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The effect of digital transformation on customer satisfaction and customer loyalty: The case of Participation Banking
Matin Shahverdiyev -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Tereza Šrámková