Anna Vlková
Bakalářská práce
Socioekonomické postavení učitele
Socio-Economic Status of Teachers
Anotace:
Bakalářská práce vymezuje společenskou potřebnost pedagogického povolání a reálného socioekonomického postavení učitele ve společnosti. Nejprve konstatuje fe-minizaci školství a její dopad na odměňování pedagogů, poté analyzuje genderové struktury různých stupňů vzdělání a jejich dopad na prestiž učitelského statusu.Abstract:
Bachelor thesis defines social teaching profession need real socio-economic status of teachers in society. First notes femi-nization of education and its impact on teachers' remuneration, then analyzes the gender structure of different levels of education their impact on the prestige of the teaching status.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Jetmarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlková, Anna. Socioekonomické postavení učitele. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / český jazyk - humanitní studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva