Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012 – Adam REK
Adam REK
Bakalářská práce
Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012
Marketing and Promotion of Music Festival BusFest TBU 2012
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace hudebního festiva-lu BusFest 2012. Zaměřuje se na analýzu využití a efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů, využitých v rámci realizace třetího ročníku festivalu. V teoretické části je definován hudební festival a jeho současná situace, je rozebrán model marketingového mixu a komunikačního mixu s důrazem na nové formy marketingových …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on matters of a BusFest 2012 music festival marketing and propagation. Its main goal is to analyse effectiveness and utilisation of every single communication tool used for realisation of BusFest 2012. In theoretical part, author defines what a music festival is, what is its current situation and cultural background. Author also defines marketing and communication mix of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REK, Adam. Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře
Kateřina Šafaříková -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU
Paulína Mičová -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
Aplikace nástrojů designu služeb na vybraný hudební festival
Jana BUBNOVÁ -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Návrh marketingového mixu pro flamencový festival
Denisa Pavelová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment