The methods of guerilla marketing – Bc. Judita Kašťáková
Bc. Judita Kašťáková
Diplomová práce
The methods of guerilla marketing
The methods of guerilla marketing
Abstract:
In my diploma thesis with the topic called Methods of guerilla marketing I decided to analyze these methods, describe them and point out their advantages. I divided my work into two main parts- theoretical and practical. In the theoretical part I focused on the description of the guerilla methods while in the practical part I was analyzing three particular firms and their marketing strategies. I was …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zsdo2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: M.A. Ondřej Kotouč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication