Bc. Judita Kašťáková

Diplomová práce

The methods of guerilla marketing

The methods of guerilla marketing
Abstract:
In my diploma thesis with the topic called Methods of guerilla marketing I decided to analyze these methods, describe them and point out their advantages. I divided my work into two main parts- theoretical and practical. In the theoretical part I focused on the description of the guerilla methods while in the practical part I was analyzing three particular firms and their marketing strategies. I was …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: M.A. Ondřej Kotouč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication