Vliv pedagogické komunikace na motivaci žáků ZŠ ve výchovně vzdělávacím procesu – Bc. Ladislav Chloupek
Bc. Ladislav Chloupek
Bakalářská práce
Vliv pedagogické komunikace na motivaci žáků ZŠ ve výchovně vzdělávacím procesu
The influence of teacher communication on the motivation of elementary school students in the educational process
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem pedagogické komunikace na motivaci žáků základní školy ve výchovně vzdělávacím procesu. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola se věnuje pedagogické komunikaci, samotnému vymezení pojmu, částmi komunikace a kompetencemi pedagoga. Druhá kapitola je věnována motivaci, vymezení pojmu, druhům motivace a motivačními dopady interakce mezi žákem a učitelem …víceAbstract:
This thesis examines the influence of educational communication on motivation elementary school students in the educational process. The theoretical part consists of two parts. The first chapter is devoted to teaching communication the very definition of the term, frequent communication and pedagogical competences.The second chapter is devoted to motivation, definition, types of motivation and motivational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uetqa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Znalost a využívání prvků alternativních metod ve výuce anglického jazyka mezi učiteli základních škol a lektory v mikroregionu Kahan
Denisa Lebedová -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Komunikace mezi učitelem a žáky jako podpora vzdělávání, učení a spolupráce
Nikola ŠUGÁRKOVÁ -
Projektové vyučování v rámci rozvoje interkulturní komunikační kompetence ve výuce ruského jazyka jako cizího na středních školách
Ludmila Rakovská -
Použití básnických textů pro rozvoj komunikační kompetence ve výuce ruštiny na středních školách České republiky
Tatiana Savchenko