Michal Šlemr

Diplomová práce

Vyhodnocení aplikace nástrojů lean managementu na oddělení marketingu vybrané firmy

Evaluation of Lean management tools application at the Marketing department of the selected company
Anotace:
Cílem této práce je aplikace nástrojů Lean managementu na oddělení Marketingu vybrané firmy, konkrétně na proces zpracování faktur a pomocí získaných dat ověřit hypotézu z uvedených zdrojů. Teoretická část práce obsahuje shrnutí metodiky Lean managementu, její historii a používané nástroje, dále popis firmy, ve které probíhaly lean projekty vypracované autorem této práce. Aplikační část obsahuje kompletní …více
Abstract:
The aim of this thesis is to apply the lean management tools at Marketing department of the selected company, specifically at the proces of invoice approval and using this data check the hypothesis from stated sources. Theoretical part of this thesis contains the description of Lean management tools along with it's history and tools, followed by the description of the selected firm, where the lean …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: Felipe Martínez
  • Oponent: Pavel Charvát

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49758

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management