Miroslav Bereš

Master's thesis

Certifikácia nástroja Service Desk

Certifikace nástroje Service Desk
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice certifikace softwarových nástrojů service desk. První část práce obsahuje teoretická východiska service desku a certifikace service desk nástroje. Dále jsou v práci uvedeny přístupy k certifikaci tohoto nástroje. V této části jsou popsány 4 certifikační autority, které se zabývají posuzováním shody service desk nástroje vůči normě ITIL. V metodické části práce …viac
Abstract:
Master thesis is focused on topic certification of software tool- service desk. First part of the thesis contains explanations of terms service desk and certification from service desk point of view. Next the thesis introduces current state of different certification approaches for service desk tools. This part contains description of 4 certification authorities which focuses on service desk tool assessment …viac
Abstract:
Diplomová práca sa venuje problematike certifikovania softwarových nástrojov service desk. Prvá časť práce obsahuje teoretické východiská service desku a certifikácie service desk nástroja. Ďalej sú v práci uvedené prístupy k certifikácii tohto nástroja. V tejto časti sú popísane 4 certifikačné autority, ktoré sa zaoberajú posudzovaním zhody service desk nástroja voči norme ITIL. V metodickej časti …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedúci: Libor Gála
  • Oponent: Jana Fortinová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72507

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.