Monika Růžová

Diplomová práce

Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan

Marketing mix of fitness Spot Centrum Budokan
Anotace:
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování …více
Abstract:
The aim of this work is to describe and analyze the marketing mix and marketing activities of the fitness SPORT CENTRUM BUDOKAN with the emphasis on increasing its attractiveness and competitiveness, to identify possible deficiencies and to give a list of recommendations for the owner of the fitness, i.e. to make a proposal of a compact marketing strategy. Based on my own marketing analysis (positional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Milan Šádek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19766