Thanh Qui LE

Bakalářská práce

Proces začleňování dětí do bilingvního prostředí MŠ

The process of integrating children into the bilingual environment of the kindergarten
Anotace:
Tato bakalářská práce si kladla za cíl zjistit, jak se děti adaptují v bilingvním předškolním prostředí. Teoretická část práce je věnována třem hlavním částem: bilingvismu, adaptaci v předškolním věku a interkulturnímu základu vzdělávání. Bilingvismus je jedním z klíčových témat této práce, protože empirická část se zaměřuje na pozorování předškolních dětí v bilingvní anglické mateřské škole. Téma …více
Abstract:
This bachelor's thesis aimed to find out how children adapt in bilingual preschool environment. The theoretical part of the work is devoted to three main parts = bilingualism, adaptation in preschool and intercultural basis of education. Bilingualism is one of the key topics for this work, as the empirical part focuses on the observation of preschool children in a bilingual English kindergarten. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Markéta Zachová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LE, Thanh Qui. Proces začleňování dětí do bilingvního prostředí MŠ. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy