Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek. – Jiří PLOS
Jiří PLOS
Bachelor's thesis
Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek.
Marketing strategies in vaccines promotion.
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingových specifikách při uvádění očkovacích látek na trh a v průběhu jejich života. Hlavní část je zaměřena na strategické a marketingové plánování tzn., analýzu prostředí, segmentaci zákazníků, targeting, vyhodnocení plánovaných aktivit a navržení budoucích strategií. Tyto teoretické znalosti budou demonstrovány na konkrétních produktech farmaceutické firmy působící …moreAbstract:
This bachelor work dissertates about marketing specificities during launch of new vaccines on the market and during their product life. The main part of the work concentrates on strategic and marketing planning ? micro and macro environment analyses, customer segmentation, targeting, evaluation of planned activities and design of future strategies. These teoretical knowledge will be demonstrated on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLOS, Jiří. \textit{Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ojc3l4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLOS, Jiří. Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice
Aneta Pištěková -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Úspěšnost marketingové strategie nákupu rezidenčních investičních nemovitostí
Miroslav Chroust -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda