Jiří PLOS

Bachelor's thesis

Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek.

Marketing strategies in vaccines promotion.
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingových specifikách při uvádění očkovacích látek na trh a v průběhu jejich života. Hlavní část je zaměřena na strategické a marketingové plánování tzn., analýzu prostředí, segmentaci zákazníků, targeting, vyhodnocení plánovaných aktivit a navržení budoucích strategií. Tyto teoretické znalosti budou demonstrovány na konkrétních produktech farmaceutické firmy působící …more
Abstract:
This bachelor work dissertates about marketing specificities during launch of new vaccines on the market and during their product life. The main part of the work concentrates on strategic and marketing planning ? micro and macro environment analyses, customer segmentation, targeting, evaluation of planned activities and design of future strategies. These teoretical knowledge will be demonstrated on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PLOS, Jiří. Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management