Srovnání výuky fyziky zkušených vyučujících a studenta učitelství fyziky – Adriana KOLÁŘOVÁ
Adriana KOLÁŘOVÁ
Bachelor's thesis
Srovnání výuky fyziky zkušených vyučujících a studenta učitelství fyziky
Comparison of the teaching of experienced teachers and beginning student of education in physics.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá srovnáním výuky budoucího učitele a zkušených pedagogů. Část práce je věnována náležitostem struktury přípravy, další úsek obsahuje definici začínajícího a zkušeného učitele. Zmíněny jsou také obavy začínajících učitelů. V praktické části se práce zaobírá hospitacemi u zkušené vyučující a učitele experta, výukou budoucí učitelky, následně pak srovnáním výuky a nakonec obavami …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with a comparison of the teaching of future teachers and experienced teachers. The first part of the work is devoted to the particularities of the teacher's preparation; the next section contains the definition of a beginner and an experienced teacher. The thesis introduces also the concerns of beginning teachers. In the practical part, the work deals with observations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Renata Holubová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘOVÁ, Adriana. Srovnání výuky fyziky zkušených vyučujících a studenta učitelství fyziky. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / MV-F
Práce na příbuzné téma
-
Požadavky na začínajícího učitele z pohledu učitelů zkušených
Markéta BUJNOCHOVÁ -
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Začínající učitel
Klára Růtová -
Srovnání pojetí výuky chemie na ZŠ v České a Slovenské republice
Šárka Nováková -
Srovnání výuky středních škol a rekvalifikačních kurzů oboru kosmetička
Barbora Březnová -
Zjišťování kvality výuky cizího jazyka: Vývoj a aplikace nástroje pro posuzování míry zastoupení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky
Pavel Zlatníček -
Srovnání efektivity výuky biologie prostřednictvím angažovaného učení a daltonského plánu na ZŠ Horácké náměstí v Brně
Nikola Hortvíková -
Srovnání výuky tématu množiny v primě a kvintě osmiletého gymnázia
Lubomír MATERA
Názov
Vložil
Vložené
Práva