Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu – Ladislav Dlask
Ladislav Dlask
Bachelor's thesis
Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat fungování marketingu v automobilovém koncernu Volkswagen Group na evropském trhu, případně navrhnout zlepešní v určitých oblastech marketingové komunikace. Práce se také zaměřuje na kooperaci mezi jednotlivými dvanácti značkami spadající pod tento koncern.Abstract:
The main target of this bachelor thesis is analysis of marketing methods the Volkswagen Group uses on the European market and eventually proposing improvements in marketing communication. The thesis also aims on cooperation between twelve particular brands that are parts of the Volkswagen group.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2023
Identifier:
http://theses.cz/id/ojetfi/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2023
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DLASK, Ladislav. \textit{Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Available from: https://theses.cz/id/ojetfi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing
Theses on a related topic
-
Vliv importu asijských automobilů na evropský automobilový trh
Matěj Hlaváč -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Vliv těžby kobaltu v Demokratické republice Kongo na evropský trh s elektromobily
Xuan Chien Bui -
Trh s osobními automobily ve vybraném regionu
Jan NOVÁK -
Rusko: Makroekonomika a strategický trh pro expanzi českého a evropského automobilového průmyslu
Jaroslav Rulc -
Ruský automobilový trh
Alexandr KOVALČUK -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková