Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu – Ladislav Dlask
Ladislav Dlask
Bakalářská práce
Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat fungování marketingu v automobilovém koncernu Volkswagen Group na evropském trhu, případně navrhnout zlepešní v určitých oblastech marketingové komunikace. Práce se také zaměřuje na kooperaci mezi jednotlivými dvanácti značkami spadající pod tento koncern.Abstract:
The main target of this bachelor thesis is analysis of marketing methods the Volkswagen Group uses on the European market and eventually proposing improvements in marketing communication. The thesis also aims on cooperation between twelve particular brands that are parts of the Volkswagen group.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ojetfi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DLASK, Ladislav. \textit{Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ojetfi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv importu asijských automobilů na evropský automobilový trh
Matěj Hlaváč -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Vliv těžby kobaltu v Demokratické republice Kongo na evropský trh s elektromobily
Xuan Chien Bui -
Trh s osobními automobily ve vybraném regionu
Jan NOVÁK -
Rusko: Makroekonomika a strategický trh pro expanzi českého a evropského automobilového průmyslu
Jaroslav Rulc -
Ruský automobilový trh
Alexandr KOVALČUK -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková