Valence sloves v českých a ruských publicistických textech – Bc. Veronika HLADNÁ
Bc. Veronika HLADNÁ
Master's thesis
Valence sloves v českých a ruských publicistických textech
Valency of verbs in Czech and Russian publicistic texts
Anotácia:
Cílem předložené práce je porovnávání valence ruských a českých sloves. Pozornost je věnována především jejich valenčnímu poli a vyhodnocení statistických dat. Práce také předkládá klasifikaci verb jak v jazyce českém, tak v ruském. Analýza se zaměřuje především na slovesa, která lze ze syntaktického hlediska označit za predikát verbální či verbonominální. Další část práce se věnuje analýze reprezentativního …viacAbstract:
The aim of my dissertation is to compare the valency of Russian and Czech verbs. The attention concentrates on valency?s field of appropriate verbs and evaluation of statistical data. In the work there is a classification of Czech and Russian verbs. In the research there are only verbs that can be marked as verbal or verb nominal. Another part of the work pays attention to analysis of proportional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2012
Zverejniť od: 21. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Ondřej Bláha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLADNÁ, Veronika. Valence sloves v českých a ruských publicistických textech. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Philology / Czech Philology
Práce na příbuzné téma
-
Valence sloves v českých a ruských publicistických textech
Veronika HLADNÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva