Vytváření výchovného systému třídy a práce třídního učitele – Žaneta POSKIEROVÁ
Žaneta POSKIEROVÁ
Master's thesis
Vytváření výchovného systému třídy a práce třídního učitele
Creating educational system of class and work of class teacher
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vytvářením výchovného systému třídy a prací třídního učitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je složena ze čtyř kapitol. První kapitola se zabývá výchovou. Druhá kapitola pojednává o školní třídě. Třetí kapitola se zaobírá problematikou školní kázně a čtvrtá kapitola se věnuje třídnímu učiteli. Praktická část se zabývá průzkumem složek …viacAbstract:
The thesis deals with the creation of the educational system of the class and the work of the class teachers. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of four chapters. The first chapter deals with education. The second chapter discusses the classroom. The third chapter deals with the issue of school discipline and the fourth chapter is devoted to the classroom …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedúci: doc. PhDr. Josef Mrhač, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSKIEROVÁ, Žaneta. Vytváření výchovného systému třídy a práce třídního učitele. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Třídní učitel jako faktor klimatu školní třídy na základních školách
Helena DOLANSKÁ -
Třídní učitel, sociálně-pedagogické aspekty jeho práce a spolupráce se školním metodikem prevence
Veronika Mňačková -
Pohled učitelů na techniky k řízení kázně ve školní třídě
Ladislav Nagy -
Kázeňské problémy ve školní třídě na druhém stupni základní školy pohledem pedagogů
Michaela Nováková -
Fenomén školní nekázně ve vybraných městských a vesnických školách
Kateřina Hojačová -
Žák na 1. stupni základní školy v kontextu vztahů ve školní třídě
Denisa Týnová -
Strategie řízení školní třídy studenty učitelství v rámci učitelské praxe
Barbora Perná -
Neukázněný žák jako faktor zvyšující rizikové chování ve školní třídě
Veronika Dudová