Postavení privátní značky maloobchodního řetězce – Jitka SAHANOVÁ
Jitka SAHANOVÁ
Bachelor's thesis
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Market position of a private label
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce na téma Postavení privátní značky maloobchodního řetězce je návrh doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodního řetězce. Vedlejšími cíli jsou představit nabízený sortiment privátních značek a zjistit jejich postavení na trhu. Teoretická část se opírá o studium odborné literatury a praktická část popisuje nabídku privátních značek vybraného maloobchodního …viacAbstract:
The main aim of this bachelor thesis with the theme Market position of a private label is to define the recommendation of private labels development in selected retail trade. The partial aims are focused on introducing range of private labels and finding out their market position. The theoretical part rests on studying of literature and the practical parts described the offer of the private labels …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zverejniť od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan ŠALAMOUN
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAHANOVÁ, Jitka. Postavení privátní značky maloobchodního řetězce. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské vnímání produktů přírodní kosmetiky
Marie Schulzová -
Spotřebitelské vnímání kvality pečiva na Klatovsku
Andrea Urbánková -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Elizaveta Shutkina -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Anna Pozlerová -
Spotřebitelské vnímání biopotravin
Barbora Pokorná -
Spotřebitelské vnímání privátních značek
Kateřina KYSILKOVÁ -
Spotřebitelské vnímání plastových nákupních tašek
Štěpánka TRUHLÁŘOVÁ -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Karolína Spilková
Názov
Vložil
Vložené
Práva