Bc. Ilona Válková
Diplomová práce
Inovace marketingového mixu
Innovation of marketing mix
Anotace:
Práce se věnuje představení pojmů inovace, marketing a marketingový mix. Nabízí ukázky inspirativních marketingových kampaní, představuje soudobé trendy v marketingu a cesty profesionálních marketérů v protikladu s rozborem nefungujících marketingových aktivit v rámci většiny českých společností. Problematika inovací je celkově zúžena na inovace marketingového mixu v rámci marketingové komunikace.Abstract:
Work focuses on the introduction of concepts of innovation, marketing and the marketing mix. It offers examples of inspirational marketing campaigns, represents contemporary trends in marketing and professional marketers in ways contrary to the analysis of dysfunctional marketing activities in the majority of Czech companies. Thesis presents possible solutions to enable the functioning of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10344/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁLKOVÁ, Ilona. \textit{Inovace marketingového mixu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ojwykb/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna