Specifika výchovně-vzdělávacího procesu u jedinců s poruchou autistického spektra – Bc. Adéla Irová
Bc. Adéla Irová
Bakalářská práce
Specifika výchovně-vzdělávacího procesu u jedinců s poruchou autistického spektra
Specifics of Educational Process of Children with Autistic Spectrum Disorder
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou specifika ve výchovně-vzdělávacím procesu u jedinců s poruchou autistického spektra. Teoretická část vymezuje konkrétní pojem poruchy autistického spektra, typy poruch, strategie ve výchovně-vzdělávacím procesu u jedinců s poruchou autistického spektra a možnosti vzdělávání těchto jedinců. Praktická část je zaměřena na výsledky průzkumu. Cílem praktické části bakalářské …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is specifications in educational process of children with autistic spectrum disorder. The theoretical background of this thesis defines the term of autistic spectrum disorder, types of disorders, strategies in educational process of children with autistic spectrum disorder and the possibility of educating them. The practical part of this bachelor thesis is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2014
Zveřejnit od: 25. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedoucí: Mgr. Andrea Brožová Doubková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IROVÁ, Adéla. \textit{Specifika výchovně-vzdělávacího procesu u jedinců s poruchou autistického spektra} [online].
Liberec, 2014 [cit. 2021-02-27]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/ojx4cw/>.
Bakalářská práce.
Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická.
Vedoucí práce Mgr. Andrea Brožová Doubková.
Jak správně citovat práci
Irová, Adéla. Specifika výchovně-vzdělávacího procesu u jedinců s poruchou autistického spektra. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Software pro evidenci klientů a dokumentaci vyšetření pro speciálně pedagogické centrum
Josef Kulhavý -
Speciálně pedagogické centrum v soukromém středním odborném učilišti ve Vězeňské službě ČR
Jana Černá -
Role sociálního pracovníka v činnosti speciálně pedagogického centra
Gabriela Foltanová -
Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy
Eva Sekaninová -
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Výchovně vzdělávací strategie v mateřské škole u dětí s poruchou autistického spektra
Lucie CHUTNÁ -
Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem)
Simona ADÁMKOVÁ