Branding těles klasické hudby v České republice – BcA. Michaela Gereová
BcA. Michaela Gereová
Master's thesis
Branding těles klasické hudby v České republice
Branding of Classical Music Ensembles in Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce „Branding těles klasické hudby v České republice“ si klade za cíl zjistit, zda tělesa klasické hudby v České republice využívají nástroje pro budování značky neboli branding. Popisuje teoretické základy, složky, přístupy k brandu a pomocí příkladů z profesionální praxe mapuje možnosti a postupy při budování brandu. V praktické části u vybraných těles popisuje jejich využívání brandingu …moreAbstract:
Diploma thesis „Branding of Classical Music Ensembles in Czech Republic” deals with utilization of branding of classical music ensembles in Czech Republic. It provides a theoretical basis, examples from professional practice and based on that describes and evaluates selected cases and suggests improvements.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2021
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/wyzde/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/wyzde/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicMaster programme / field:
Art of Music / Music Production
Theses on a related topic
-
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
Klára Valentková